Dry Skin Header

پوست خشک به کمک نیاز دارد

مراقبت از پوست شما برای دوباره صاف کردن آن. سد محافظ طبیعی پوست ما با باد و هوای سرد و گرم آسیب می بیند. خشک می‌شود، ترک‌دار و خراشیده می شود. مرطوب کننده مغذی و قوی لایه محافظتی لیپید را تقویت می‌کند و از آب‌زدایی پیشگیری می کند. پوست شما اینطوری ظاهر سالم و شاداب خود را حفظ می‌کند.

چرا پوست ما خشک است

پوست خشک – پشت ماجرا چیست

پوست سالم سرشار از سرزندگی و کشسانی است. با این حال، تعادل رطوبت آن در زمستان ممکن است از دست برود. وقتی هوا سرد است، غدد سبابه چربی کمتری تولید می‌کنند، و بدون این لایه لیپید محافظتی، نگهداشتن میزان رطوبت پوست دشوار است. علاوه بر این، رگ‌های خونی زیرپوستی منقبض می‌شوند و تأمین اکسیژن نیز کم می شود.
نتیجه اینکه پوست سفت و زبر و قرمز می‌شود‌‌. نواحی نازک پوست یا نواحتی بدون بافت زير پوستى‌ (چربی) و غدد سبابه مثل قلم پا، آرنج و زانو بیشتر در خطر هستند.  در اینجا اطلاعات بیشتری درباره دلایل پوست خشک کسب کنید.
پوست در زمستان

کمک در زمستان – چطور از پوست خود محافظت کنید!

پوست خود را با مثلاً شیر بدن قوی نیوآ محظوظ کنید.  این محصول با ترکیب مواد معدنی منتخب، روغن بادام مرطوب کننده و ویتامین ای از عملکرد محافظتی پوست پشتیبانی می‌کند و با رطوبت بطور مؤثر و ماندگاری از آن پشتیبانی می کند.
لب‌ها در زمستان

لب‌ها در زمستان به مراقبت بیشتری نیاز دارند

پوست لب‌های ما نازک و حساس است زیرا غدد سبابه ندارند که لایه لیپید محافظتی ایجاد کنند. به همین دلیل لب‌‌ها در زمستان خیلی خشک می‌شوند و ترک می خورند. در اینجا اطلاعات بیشتری درباره روش صحیح مراقبت از لب‌ها کسب کنید.

عادات رطوبت رسانی - نحوه زیباکردن پوست خشک

مراقبت از پوست با تغذیه سالم آغاز می‌شود – از داخل از پوست خود محافظت کنید

  •  باید هر روز حداقل دو لیتر آب بنوشید، زیر کمبود رطوبت پوست شما را خشک می‌کند. 
    اگر شک دارید، خودتان آزمایش کنید: با شست و انگشت سبابه دست خود را نیشگون بگیرید. اگر پوست به آرامی به وضعیت اولیه خود برگردد، پوست شما رطوبت کافی ندارد.
  • آجیل بخورید! آنها منبع خوشمزه انرژی و حاوی چربی‌های سالم، مواد معدنی و ویتامین هستند.
  • ماهى‌ آب‌ شور چرب و زردآلو‌های خشک شده کلسیم زیادی به بدن می‌رسانند و عامل ضدپیری هستند.
  • مربای هویج و گوجه سرشار از ویتامین‌های سالم هستند و با افزودن کمی روغن می‌توانند بخوبی جذب بدن شوند.
  • داشتن رژیم متعادل سالم سلامتی را ارتقاء می‌دهد و بزرگترین عضو بدن شما را تقویت می‌کند:  پوست شما.
  • در اینجا اطلاعات بیشتری درباره زیبایی درونی کسب کنید.

نکاتی برای مبارزه با پوست خشک

  • از ژل‌های شستشوی  یا پاک کننده های آرایش فوم سنگین برای پوست خشک استفاده نکنید.‌ آنها رطوبت بیشتری از پوست می گیرند و لایه های محافظتی طبیعی آن را از بین می برند.  بهتر است از محصول مرطوب کننده مثل شیر نرم محظوظ کننده زیردوش نیوآ یا شیر بدن زیردوش حاوی شیر و عسل استفاده کنید که پوست شما موقع دوش گرفتن را صاف و منعطف می کنند.
  • همچنین کرم‌های غنی، لوسیون های بدن و محصولات دارای اوره، هیدرا IQ و دکس‌پنتنول مثل لوسیون بدن نیوآ ریپر اند کر SOS در عادت مراقبتی روزانه خود استفاده کنید. این محصول مراقبتی عمقی ارائه می دهد و از سفتی و آب زدایی پیشگیری می کند. 
  • شیربدن حاوی روغن بادام نیوآ نیز از خشک شدن پوست پیشگیری می کند. این فرمول غنی با روغن آرگان و روغن جوجوبای ارگانیک از تعادل طبیعی پوست محافظت می کند. 
  • برای گرفتن اثری عمقی‌تر، کرم مثل کرم روز قوی نیوآبا فرمول ویتامین ای و روغن بادام را آزادانه روی صورت بمالید و بعنوان ماسک استفاده کنید. 15 دقیقه صبر کنید تا جذب شود و سپس مقدار اضافی را با دستمال آرایش بردارید یا آن را به آرامی ماساژ کنید.لوسیون بدن نیوآ ریپر اند کر بادی یا کرم بدن.
  • آیا از پوست بسیارخشک رنج می‌برید؟  در اینجا اطلاعات بیشتری درباره دلایل پوست خشک و نحوه مراقبت از آن کسب کنید.
لایه‌بردارها
قدرت طبیعی برای مبارزه با پوست خشک

پوست خود را نرم و منعطف کنید.

پوست اندازی ظریف بدون ریزدانه‌های زبر به ازبین‌بردن سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند. برای کسب بهترین نتیجه، یکبار در هفته از لایه بردار برای پوست خشک استفاده کنید.
لایه‌بردار خود را درست کنید
قدرت طبیعی برای مبارزه با پوست خشک

لایه‌بردار را بصورت دایره‌ای بمالید

شکر و لایه‌بردار روغن را برای نمدار کردن پوست به آرامی بمالید.
لایه‌بردار خود را درست کنید
قدرت طبیعی برای مبارزه با پوست خشک

لایه‌بردار خانگی از عناصر طبیعی

لایه‌بردار طبیعی درست شده از شکر و روغن زیتون پوستی مخملی به شما می‌دهد - و درست کردن آن بسیار راحت است.
product-stage-bg